Türk Telekom Grubu şirketleri, yeni logoyla tek isim altında toplandı

Avea, TTNET ve Tivibu markaları tarihe karışıyor. Yeni logoyla birlikte, bu markalar “Türk Telekom” adını alacak.  Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, yeni logonun da ilk defa gösterildiği toplantıda, “bu gelişmenin, uzun koşunun etaplarından biri olduğunu” söyledi. Yenilenen marka kimliğiyle ve “Tek Telekom, Türk Telekom” sloganıyla “Türk Telekom”, iletişim ve eğlence dünyasına yepyeni bir soluk getireceğini vadediyor. 

Türk Telekom Orjinal Logo

Avea, TTNET ve Tivibu markalarının, bundan böyle Türk Telekom adıyla faaliyetlerini sürdürmesi geçtiğimiz aylarda gündeme gelmişti. Türk Telekom Grubu şirketi olan bu üç markanın, 4.5G’nin hayata başlaması öngörülen Nisan 2016’dan önce bu konuda iletişime başlaması bekleniyordu. Nihayet Türk Telekom, özellikle TTNET ve Avea gibi çok tanınmış şirketlerine Türk Telekom adını vermek için somut adımı attı. Şirket, bugün Antalya’da düzenlediği etkinlikle yeni vizyonunu, yeni kurumsal kimliğini ve logosunu tanıttı. Yeni logonun, Türkiye’nin renkliliğini ve mozaiğini anlattığını açıklayan Rami Aslan, tek noktadan tüm hizmetlere erişim sürecinin tek markayla hızlanacağını söyledi.

Pano

Avea, TTNET ve Türk Telekom markalarıyla sunulan tüm hizmetler, “Türk Telekom” markasını taşıyacak.

Telefon, internet ve TV hizmetleri için tek marka
Türk Telekom müşterileri, 27 Ocak 2016 tarihinden itibaren, tüm hizmetlere, “Türk Telekom” markasıyla; tek bir mağazadan, tek çağrı merkezi numarasıyla ve tek internet sitesi üzerinden erişebilecek.

“Tek Telekom, Türk Telekom” söylemi ile ifade edilen yeni dönemde, Türk Telekom’un 206 bin kilometreye ulaşan, Türkiye’nin 81 ilindeki fiber ağı; iletişim ve eğlence hizmetlerinin, hem mobil hem de sabit ağlar üzerinden verilmesini mümkün kılacak. Türkiye’nin büyüme ivmesini de dikkate alarak belirlenen yeni yapılanma, gelecek dönemde Türk Telekom’un; ülkenin ve bölgenin dijital üssü olma vizyonunu da içeriyor.

Resim

Yeni süreci Türk Telekom CEO’su Rami Aslan anlattı.

Rami Aslan: “Türk Telekom” markası altında birleştik, artık “bir” ve daha “güçlüyüz”
Türk Telekom CEO’su Rami Aslan, tüm iletişim ve eğlence hizmetlerinin “Türk Telekom” markası altında toplanması ile ilgili şöyle konuştu: “Mobil, internet, ev telefonu ve TV hizmetlerimizi “Türk Telekom” tek markası altında bir araya getirerek yeni bir dönem başlatıyoruz. Yenilikçi olma, dinamizm, müşteri odaklılık, çeşitlilik gibi değerleri temsil eden yeni logomuzla taçlandırdığımız bu yeni dönemde, tüm Türkiye’ye yayılmış fiber altyapımızın gücü, hem mobil hem sabit alandaki hizmetlerimizde kendini gösterecek.

Fiberin gücünü mobile taşıyacağız. 206 bin kilometrelik fiber altyapımız, Nisan ayında hayata geçecek 4.5G iletişim noktalarını besleyecek olan kökleri oluşturacak. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz, 4.5G için kritik öneme sahip 1800 MHz bandındaki en yüksek kapasite ve abone başına düşen en yüksek frekans paketleriyle Nisan ayında başlayacak ghc v4.5G’de sektörde değişimin öncüsü, 4.5G’nin rakipsiz lideri olacağız.

Yeni 4.5G mobil dünyası Türk Telekom’un fiber gücü üzerinde yükselecek. Fiber altyapımız ve sahip olduğumuz frekanslar ile sadece 4.5G’nin değil; tüm yeni nesil mobil teknolojilerin de lideri olacağız. 5G’nin yol haritasını çıkarmak üzere oluşturulan uluslararası konsorsiyuma Türkiye’den davet edilen tek şirket olmamız ve 5G ile ilgili yapmış olduğumuz patent başvurularımız, öncülük vizyonumuzun en somut kanıtıdır.”

Türk Telekom’un güçlü fiber altyapısıyla Türkiye’deki TV yayıncılığında da köklü değişime yol açacağını vurgulayan Aslan; “Türkiye’nin en zengin TV içeriğinin sağlayıcısı olarak müşterilerimize 4K teknolojisini de sunacağız. Müşterilerimiz, 3 yıl boyunca yayın haklarına sahip olduğumuz “UEFA Şampiyonlar Ligi ve UEFA Avrupa Ligi” maçlarını 4K formatında izleme imkanına yakalayacaklar” dedi.


Bu içerik 30.01.2016 tarihinde yayınlandı ve toplam 225 kez okundu.